خانه / علوم انسانی / تحقیق در مورد مسائل اساسی در مطالعه روان شناسی رشد و نوجوانی

تحقیق در مورد مسائل اساسی در مطالعه روان شناسی رشد و نوجوانی

دانلود رایگان تحقیق در مورد مسائل اساسی در مطالعه روان شناسی رشد و نوجوانی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق در مورد مسائل اساسی در مطالعه روان شناسی رشد و نوجوانی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد صفحه93   -نکات اساسی در روان شناسی رشد روانشناسی رشد را می توان هم به صورت دوره های سنی و هم به شیوه موضوعی ارائه کرد. روانشناسی رشد علمی است که فرآیند تحولات نسبتاً نظامدار زیستی شناختی، عاطفی و اجتماعی فرد در طول زندگی از لحظه انعقاد نطفه تا هنگام مرگ مطالعه می‌کند. منظور از تحولات نظامدار تغییراتی است که معمولاً با نظم معین رخ می‌دهد و در یک زمان نسبتاً طولانی دوام می آورد. با توجه به جوانب مختلف رشد (زیستی، شناختی، روانی و رفتاری) و با ملاحظه اصلی ترین وجوه تشابه و تفاوت رشد روانی در سنین مختلف و نمودهای آن در دوره های زندگی تقسیم بندی زیر را به عمل آورده‌اند. دوره پیش از تولد دوره شیرخواردگی دوره کودکی اول دوره کودکی دوم دوره نوجوانی دوره جوانی دوره میانسالی دوره پختگی دوره پیری (انعقاد نقطه تا تولید (تولد تا 2 سالگی) (کودکستانی) 2-6 سالگی (دبستانی) 6-12 سالگی 12 تا 20 سالگی 20 تا 30 سالگی 30 تا 50 سالگی 50 تا 65 سالگی 65 سال به بعد دوره های …

این محصول ارزشمند “تحقیق در مورد مسائل اساسی در مطالعه روان شناسی رشد و نوجوانی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره ترویج الگوی مصرف در رسانه

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 20 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     ترويج الگوي مصرف در رسانه    در جوامعي که به دنبال اقتصاد درون‌زا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفيت‌هاي بومي خود هستند، انجام «اقدامات تعديل‌کننده و اصلاح‌گرا» در قبال تنوع عرضه‌اي که براي مصارف گوناگون از سوی رسانه‌ها صورت مي‌گيرد، ضرورت دارد.   وظايف رسانه‌ها براي تعديل فرهنگ مصرف الف ـ افزايش سواد رسانه‌اي (Media Literacy) ب ـ هويت بخشي بومي ‌(Identity Construction) ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *