خانه / مدیریت / پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان

پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان

دانلود رایگان پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان

پاورپوینت-(اسلاید)-ارتباطات-میان-فردی-در-سازمان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع ارتباطات میان فردی در سازمان، در حجم ۱۵ اسلاید.

این فایل در زمینه “ارتباطات میان فردی در سازمان“بوده و در ۱۵ اسلاید با تصاویر و شکلهای بسیار زیبا طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) برای درس رفتار سازمانی، در سطح کارشناسی و رفتار سازمانی پیشرفته، تحلیل رفتاری و مدیریت منابع انسانی رشته های مجموعهمدیریت و مدیریت اجرایی در سطح کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید.

بخشی از متن:
ارتباطات بعنوان فرآیندی تعریف می شود که از طریق آن یک فرد یا گروه یا سازمان ( فرستنده ) نوعی از اطلاعات ( پیام ) را به فرد یا گروه یا سازمان ( گیرنده ) منتقل می نماید …

فهرست مطالب:
ماهیت اصلی ارتباطات
فرآیند ارتباطات
نقش اساسی ارتباطات در سازمان
ارتباطات کلامی
پیوستار ارتباط کلامی
ارتباطات غیر کلامی
تفاوت های فردی در ارتباطات
شبکه های ارتباطی
ساختار سازمانی : هدایت کننده جریان پیام
غلبه بر موانع ارتباطات
میزان جریان اطلاعات : اجتناب از حجم اضافی اطلاعات

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت (اسلاید) ارتباطات میان فردی در سازمان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی-مدیریت-مشارکتی-در-شرکت-های-تولیدی-استان-یزد

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد، در قالب فایل Word و در حجم 153 صفحه.

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت‌هاي تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در سال 1393 است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت‌های فعال تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در شهرک های صنعتی استان تشکیل داده‌اند، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به  شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده و پژوهش به روش همبستگی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده که بعد از برآورد اعتبار و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها (آزمون‌های  ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل  قرار گرفتند.
نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر  مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدف‌گذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری) در شرکت‌هاي خصوصي کوچک و متوسط استان یزد رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی به طور خالص 71/0 درصد از واريانس کارآفرینی سازمانی در معادله را تبيين مي‌کنند، و متغير ميزان مشارکت کارکنان در حل‌مشکلات تعيين‌کننده‌ترين عامل تأثير گذار بر کارآفرینی سازمانی شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد در جامعه مورد مطالعه است، اين عامل به ميزان 68/0 درصد از تغيیرات متغير وابسته را مورد تبيين قرار مي‌دهد.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort