خانه / مدیریت / پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

دانلود رایگان پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی

پاورپوینت-طراحی-و-مدیریت-خط-مشی-های-بازاریابی-جهانی

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

این فایل در زمینه “طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی” بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
صنعت جهانی
صنعتی است که در آن جایگاه های استراتژیک رقبا در بازارهای عمده جغرافیای یا ملی اساسا” تحت تاثیر جایگاه جهانی آن قرار می گیرد.
یک شرکت جهانی شرکتی است که در بیش از یک کشور فعالیت می کند و در زمینه های تحقیق وتوسعه ،تولید، تدارکات، بازاریابی وامور مالی هم ازنظر هزینه هم از نظر شهرت و اعتبار به مزایایی دست می یازد که رقبای او که فعالیت های آن ها محلی است از آن محروم اند.

فهرست مطالب:
مقدمه
تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل
چالشها
عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی
مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی
بازار انتخابی و نحوه ورود به آن
معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:
نحوه ورود به بازار خارجی
صادرات غیر مستقیم
صادرات مستقیم
صدور مجوز
مشارکت
سرمایه گذاری مستقیم
فرآیند جهانی شدن
خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش
مشکلات خاص قیمت گذاری
مکان ( کانالهای توزیع)
سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح r

تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح r

تحلیل-پدیده-اثر-شلاقی-در-زنجیره-تأمین-چندمحصولی-با-استفاده-از-روش-سفارش-تا-سطح-r

توضیحات:
تحقیق تحلیل پدیده اثر شلاقی در زنجیره تأمین چندمحصولی با استفاده از روش سفارش تا سطح  r  ، در قالب فایل pdf و در حجم 8 صفحه.

بخشی از متن:
مدیریت زنجیره های تأمین، پیوسته به دنبال اتخاذ راهکارهایی جهت تحقق هرچه بهتر اهداف تعیین شده برای زنجیره می باشد. یکی از مسائل مهم مطرح شده در زنجیره های تأمین، اثر شلاقی می باشد. در این مطالعه، ابتدا بااستفاده از روش میانگین متحرک و روش سفارش تا سطحr، به بررسی وجود یا عدم وجود اثر شلاقی در زنجیره شیر و فرآورده های آن پرداخته شده است. نتایج نشان داد که پدیده اثر شلاقی در این زنجیره وجود دارد. اگر عاملان زنجیره تأمین، اطلاعات درست و دقیقی از تقاضای محصولات لبنی نداشته باشند، و میزان تولید کارخانه پگاه کمتر از میزان تقاضای مصرف کنندگان محصولات لبنی باشد، در نتیجه کارخانه مصرف کنندگان خود را از دست می دهد و سهم فروش این کارخانه در بازار کاهش می یابد. همچنین اگر میزان تولید کارخانه پگاه بیشتر از میزان تقاضای مصرف کنندگان محصولات لبنی باشد، دراین صورت هزینه های انبارداری زیادی جهت مازاد عرضه محصولات لبنی ایجاد می شود که موجب اتلاف سرمایه در این زنجیره می شود.

فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
مواد و روش ها
نتایج و بحث
نتیجه گیری
منابع
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *