خانه / مدیریت / پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

دانلود رایگان پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-هشتم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)

توضیحات:
پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر(ویراست جدید) تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با موضوع کالا،  خدمات و راهبرد نام تجاری در حجم ۳۱ اسلاید.

بخشی از متن:
کالا می تواند برای جلب توجه، تحصیل، استفاده یا مصرف به بازار عرضه شود و نیاز یا خواسته ای را تأمین نماید. کالاها چیزی فراتر از اقلام عینی اند. کالاها به مفهوم وسیع کلمه شامل اقلام فیزیکی، خدمات، وقایع، اشخاص، مکان ها، سازمان ها، نظرها و عقاید یا ترکیبی از همه ی این موارد می شوند.

فهرست مطالب:
تعریف کالا
کالاها، خدمات و تجربه ها
سطوح سه گانه ی کالا              
کالای واقعی       
کالای تکمیلی
طبقه بندی کالا و خدمات
کالاهای مصرفی
کالاهای صنعتی
کالای راحتی
کالای مقایسه ای
کالای اختصاصی
کالای ناخواسته
بازاریابی سازمان
بازاریابی شخص
بازاریابی مکان
بازاریابی افکار
صفات کالا و خدمات      
نام تجاری
بسته بندی
برچسب زنی
توسعه ی نام تجاری
زنجیره ی سودآوری خدمات
بازاریابی دورنی
بازاریابی دوسویه

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت (اسلاید) مقدمه اي بر مديريت دانش

پاورپوینت (اسلاید) مقدمه اي بر مديريت دانش

پاورپوینت-(اسلاید)-مقدمه-اي-بر-مديريت-دانش

توضیحات:
پاورپوینت مقدمه ای بر مدیریت دانش، در حجم 103 اسلاید.

بخشی از متن:
در بازار جهانی امروز، با تشدید رقابت، سرعت تغییرات و کوتاه شدن چرخه عمر محصول، و رشد پیچیدگی روابط با تامین کنندگان، مشتریان، و کارکنان، سازمانها دریافته اند که برای بقا لازم است که روشهای انجام کسب و کار خود را تغییر دهند انسان تاكنون دو دوره اقتصادي را پشت سر گذاشته است. زماني اقتصاد بشري مبتني بر كشاورزي بود .پس از آن با ابزارگرايي و آشنايي با اعجازي كه علوم مكانيك و سپس برق ايجاد نمود، دوره اقتصاد صنعتي پايه گذاري شد. در اين دوره ها زمين و كار به عنوان اصلي ترين عناصر و سرمايه هاي آدمي تلقي مي شدند. توانگر نيز به كسي اطلاق مي گرديد كه بيشترين بهره مندي را از اين دو نوع دارايي داشت. اما عصري كه در آ ن زندگي مي كنيم، بدون ترديد در هيچ كدام از دو عصر كشاورزي و صنعتي نمي گنجد. اگر چه كماكان زمين و كار دو مزيت مناسب در برتري جويي ها محسوب مي شوند، اما در عصر كنوني، كه به عصر "اطلاعات و دانش " موسوم شده است، مزيت اصلي در "سرمايه دانشي " نهفته است. هم اكنون بزرگترين شركت هاي دنيا، برتري اصلي خود را نه در دارايي هاي انباشته ناشي از كارخانجات و حتي بازار بزرگ، بلكه در "دانش در جريان فرآيند هاي خود" كسب نموده اند.

برخی از عناوین اسلاید ها:
تاريخچه
مقدمه ای بر مدیریت دانش
مفهوم دانش
اطلاعات
ابزار
چند معيار مهم براي تبديل داده ها به اطلاعات
تبديل اطلاعات به دانش از طيف واژه هاي زير صورت مي پذيرند:
فرآيند فرآوري دانش
دانش در عمل
توجه به واقعيت‌ها
آگاهي به واقعیت ( درك پيچيدگي)
قوانين سرانگشتي، شمّ و شهود
دانش به مثابه دارايي شركت
اقتصاد متغير جهاني
اقتصاد سياسي بازارهاي دانش
اجزاء تشكيل دهنده بازار دانش
قراردادهاي رواني
پيامهاي بازار دانش
ايجاد بازارهاي دانش كارساز
ايجاد اتاق گفتگو ) پاتوق (
و .....
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort