خانه / مدیریت / پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

دانلود رایگان پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)

پاورپوینت-فصل-هشتم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر-(ویراست-جدید)

توضیحات:
پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر(ویراست جدید) تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده با موضوع کالا،  خدمات و راهبرد نام تجاری در حجم 31 اسلاید.

بخشی از متن:
کالا می تواند برای جلب توجه، تحصیل، استفاده یا مصرف به بازار عرضه شود و نیاز یا خواسته ای را تأمین نماید. کالاها چیزی فراتر از اقلام عینی اند. کالاها به مفهوم وسیع کلمه شامل اقلام فیزیکی، خدمات، وقایع، اشخاص، مکان ها، سازمان ها، نظرها و عقاید یا ترکیبی از همه ی این موارد می شوند.

فهرست مطالب:
تعریف کالا
کالاها، خدمات و تجربه ها
سطوح سه گانه ی کالا              
کالای واقعی       
کالای تکمیلی
طبقه بندی کالا و خدمات
کالاهای مصرفی
کالاهای صنعتی
کالای راحتی
کالای مقایسه ای
کالای اختصاصی
کالای ناخواسته
بازاریابی سازمان
بازاریابی شخص
بازاریابی مکان
بازاریابی افکار
صفات کالا و خدمات      
نام تجاری
بسته بندی
برچسب زنی
توسعه ی نام تجاری
زنجیره ی سودآوری خدمات
بازاریابی دورنی
بازاریابی دوسویه

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت فصل هشتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت (اسلاید) توانمندسازی کارکنان

پاورپوینت (اسلاید) توانمندسازی کارکنان

پاورپوینت-(اسلاید)-توانمندسازی-کارکنان

توضیحات:
پاورپوینت توانمندسازی کارکنان، در حجم 30 اسلاید.

بخشی از متن:
توانمندشدن یعنی متمایل شدن به تجربه خودکنترلی،  خود اهمیت دادن و احساس داشتن اختیار و آزادی عمل؛
توانمندشدن توزیع قدرت بین افراد نیست؛ فرآیندی است که به واسطه آن قدرت نسبی افراد افزایش یافته و یا قدرت جدیدی برای سازمان ایجاد می شود. به عبارت دیگر افراد به واسطه دانش و مهارت و انگیزه خود صاحب قدرت هستند و در واقع توانمندسازی آزاد کردن این قدرت است.
توانمندسازی کارکنان به تمامي فعاليت هاي آموزشي و توسعه اي اطلاق مي شود كه از يك سو عوامل ارتباطي مانند قدرت نفوذ در ديگران، توان پذيرش تفويض اختيار و خود راهبري را در كارمندان و مديران ارتقاء مي بخشد و از سوي ديگر عوامل انگيزشي مانند انگيزه و توان انجام وظايف و نقشهاي محوله را در آنان افزايش مي دهد.
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *