خانه / مدیریت / جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی

جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی

دانلود رایگان جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی

جزوه-مدیریت-کیفیت-و-بهره-وری-دکتر-امیرعباس-شجاعی

توضیحات:
جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری ویژه دوره کارشناسی ارشد، تالیف دکتر امیرعباس شجاعی (استادیار دانشگاه آزاد اسلامی)، در قالب فایل pdf و در حجم 50 صفحه.

بخشی از متن:
در دهه های اخیر با مطرح شدن مباحثی چون افزایش تغییرات روزافزون محیطی، تنوع تولیدات، شدت رقابت در افزوده و آن را به یک مزیت رقابتی « کیفیت » بازارهای جهانی و افزایش لحظه ای انتظارات مشتریان بر اهمیت مقوله مهم برای سازمانها تبدیل نموده است. امروزه به دلیل فقدان کارائی روشهای سنتی تولید و مدیریت، لزوم استفاده و بکارگیری ساز و کارها و روشهای نوینی همچون مدیریت دانش، مهندسی مجدد فرایند کسب و کار، تولید ناب، شش سیگما و … برای سازمانها اجتناب ناپذیر شده است.

فهرست مطالب:
تعریف کیفیت
سلسله مراتب کیفیت
نکات 14 گانه دمینگ درزمینه کیفیت
مدیریت کیفیت
هشت اصل مدیریت
بهره وری چیست
چرخه بهره وری
کایزن
مودا
مدیریت کیفیت جامع
هزینه های کیفیت
FMEA
QFD
5S
شش سیگما
طراحی آزمایشها
مدل کارت امتیازی متوازن
مدیریت استراتژیک

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “جزوه مدیریت کیفیت و بهره وری دکتر امیرعباس شجاعی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *