خانه / مدیریت / خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست

خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست

دانلود رایگان خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست

خلاصه-کتاب-مباحث-ویژه-در-مدیریت-دولتی-(الوانی-و-زاهدی)--تست

توضیحات:
خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی براساس کتاب دکتر سید مهدی الوانی و دکتر شمس السادات زاهدی از انتشارات پیام نور، در قالب فایل pdf و در حجم ۲۷ صفحه، به انضمام نمونه سوالات دانشگاه پیام نور، مناسب برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور با کد رشته ۱۲۱۸۰۴۳٫

این بسته شامل موارد زیر است:
– درسنامه جامع ( خلاصه نکات مهم کتاب در قالب فایل pdf و ۲۷ صفحه)
– تست های طبقه بندی شده ادوار گذشته
– بانک نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور:
تابستان ۱۳۹۴ با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم ۹۴-۹۳ با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال اول ۹۴-۹۳ با پاسخ نامه کلیدی
تابستان ۱۳۹۳ با پاسخ نامه کلیدی
تابستان ۱۳۹۲ با پاسخ نامه کلیدی
نیمسال دوم ۹۳-۹۲ با پاسخ نامه کلیدی

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “خلاصه کتاب مباحث ویژه در مدیریت دولتی (الوانی و زاهدی) + تست  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort