خانه / مدیریت / مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)

مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)

دانلود رایگان مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)

مباني-نظري-اتوماسیون-و-نگهداری-و-تعمیرات-(فصل-دوم-تحقیق)

توضیحات:
مبانی نظری و سير تطور ( ادبیات تحقیق و تاریخچه) اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با موضوع بررسي تاثير سيستمهاي انفورماتيک درعملکرد شرکت تعمیرات ) به همراه منابع و مآخذ تحقیق در قالب فایل word و در حجم ۷۸ صفحه، بصورت کاملا ویرایش شده و همراه با ارجاعات درون متنی و فهرست کامل منابع انگلیسی و فارسی مورد استفاده.

بخشی از متن:
پيشرفت سريع تکنولوژي و همه گير شدن صنعت و گسترش آن در تمامي نقاط جهان و افزايش سرمايه گزاريهاي در صنايع و محدوديتي که در منابع و مواد اوليه مورد نياز وجود دارد مسئله کارآيي و بهره‌وري را به صورت مهمترين مسئله نزد صاحبان صنايع و مديران مسئول در صنعت مطرح نموده است.کارآيي در مورد هر مکانيزمي به اين مفهوم است که با صرف کوتاهترين فاصله زماني و حداقل کار و کمترين وسايل بالاترين راندمان کاري از آن مکانيزم دريافت گردد.
اين هدف زماني مهمتر و در خور توجه بيشتر مي‌شود که تجزيه و تحليل از رقابت‌هاي صنعتي شديدي که در بازارهاي جهاني و داخلي وجود دارد داشته باشيم.اساس اين رقابتها ناشي از تغييرات هنگفت در سرمايه گزاريها و افزايش ظرفيتهاي توليد و بکارگيري روز افزون سيستم‌هاي اتوماتيک است و وجود اين شرايط توليد مؤسسات را بر آن داشته است که براي حفظ استعداد توليدي و مقاومت در برابر عوارض ناشي از نوسانهاي اقتصادي و در دست داشتن حاشيه‌هاي امنيت کافي همواره در صدد تقويت کادر مديريت خود بوده و با بکارگيري تکنيکهاي صحيح و کارآ بالاترين ميزان بازدهي و سود را براي مؤسسه  صنعت خود ايجاد نمايند.
دستيابي به اين امر مهم زماني براي صاحبان منابع حاصل مي‌شود که با مسائل توليد و يا خدماتي با ديدي منطقي و دقيق و همواره با برنامه‌ريزي صحيح برخورد نمايند.يک از مسائل عمده در مؤسسات توليد و يا خدماتي حفظ آمادگي و عملياتي نگهداشتن تجهيزات و ماشين آلات و تاسيسات مربوط به خط توليد و يا ارائه خدمات است و اصولي ترين راه حل اين مسئله استفاده از سيستم برنامه‌ريزي نگهداري و تعميرات مخصوصا” سيستم تعميرات پيشگيري است. و در ارتباط با انواع روش‌هاي نگهداري و تعميرات مباحث مربوطه در آينده مطرح خواهد شد (رومي، ‌۱۳۷۹).

فهرست مطالب:
فصل دوم: مباني نظري و سير تطور موضوع
مقدمه
بخش اول
۱- تکنولوژي
۲- سيستم‌هاي تکنولوژي اطلاعات
۳- تعريف تکنولوژي اطلاعات
۴- تاريخچه تکنولوژي اطلاعات
۵- کاربردهاي سيستم تکنولوژي اطلاعات در سازمان
الف ـ کاربرد عملياتي
ب ـ کاربرد اطلاعاتي
ج ـ کاربرد آموزشي
۶- پياده سازي سيستم تکنولوژي اطلاعات
بخش دوم
۱- جايگاه سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات
۲- تعريف سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات
۳- لزوم استفاده از سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات
۴- معايب ناشي از نداشتن سيستم‌هاي نگهداري و تعميرات
۵- انواع روشهاي نگهداري و تعميرات
الف ـ نگهداري و تعميرات به منظور بهبود
ب ـ نگهداري و تعميرات در هنگام بروز اشکال
ج ـ نگهداري و تعميرات پيشگيري
د ـ نگهداري و تعميرات پيشگويي کننده
هـ ـ نگهداري و تعميرات بهره‌ور فراگير
۶- نگهداري و تعميرات در سازمان‌ها
۷- نگهداري و تعميرات در شبکه انتقال نيرو
بخش سوم
۱- تئوري هاي مبتني بر عامل تاثير
الف ـ جبر تکنولوژي
ب ـ جبر سازماني
ج ـ ديدگاه اقتضاء و ضرورت
۲- انواع تاثير تکنولوژي بر سازمان
۱-۲- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر اقتصاد سازمان
۲-۲- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر ساختار سازمان
۳-۲- تاثير سيستم‌هاي انفورماتيک بر عملکرد سازمان
الف ـ تاثير بر مهندسي مجدد منابع انساني
ب ـ تاثير بر استراتژي سازمان
ج ـ تاثير بر متمايز ساختن عملکرد سازمان
د ـ تاثير بر کارايي عمليات
هـ ـ تاثير بر طراحي مجدد گردش کار
بخش چهارم
مهمترين تحقيقات پيرامون تکنولوژي اطلاعات و عملکرد سازمان
برگزيده تحقيقات انجام گرفته در ايران
خلاصه
منابع
الف ـ منابع فارسي
ب ـ منابع انگليسي

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “مباني نظري اتوماسیون و نگهداری و تعمیرات (فصل دوم تحقیق)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی-مدیریت-مشارکتی-در-شرکت-های-تولیدی-استان-یزد

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد، در قالب فایل Word و در حجم 153 صفحه.

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت‌هاي تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در سال 1393 است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت‌های فعال تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در شهرک های صنعتی استان تشکیل داده‌اند، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به  شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده و پژوهش به روش همبستگی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده که بعد از برآورد اعتبار و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها (آزمون‌های  ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل  قرار گرفتند.
نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر  مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدف‌گذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری) در شرکت‌هاي خصوصي کوچک و متوسط استان یزد رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی به طور خالص 71/0 درصد از واريانس کارآفرینی سازمانی در معادله را تبيين مي‌کنند، و متغير ميزان مشارکت کارکنان در حل‌مشکلات تعيين‌کننده‌ترين عامل تأثير گذار بر کارآفرینی سازمانی شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد در جامعه مورد مطالعه است، اين عامل به ميزان 68/0 درصد از تغيیرات متغير وابسته را مورد تبيين قرار مي‌دهد.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort