خانه / مدیریت / پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

دانلود رایگان پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی

پاورپوینت-(اسلاید)-خرید-اینترنتی

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با موضوع خرید اینترنتی، در حجم 21 اسلاید، شامل تصاویر و توضیحات.

این فایل ابتدا به موضوع کاربری اینترنت پرداخته و سپس وارد بحث خرید اینترنتی می شود از مباحث بخش خرید اینترنتی می توان به مزیت ها و معایب خرید اینترنتی و سنتی اشاره کرد.

بخشی از متن:
در حالت کلی کاربر اینترنت به فردی گفته می‌شود که به شبکه جهانی اینترنت، به اموری مانند جستجو، مطالعه، آموزش، سرگرمی ‌و هر منظور دیگر متصل شود اما استانداردهای بین المللی متفاوتی برای تعریف کاربران اینترنت وجود دارد که از دو منظر اتصال به اینترنت و زمان استفاده از آن قابل بررسی است.

فهرست مطالب:
مقدمه
تعریف جهانی کاربر اینترنت
انگیزه های عمومی کاربری اینترنت
خصوصیات جمعیت شناختی کاربران اینترنت
کاربر اینترنت در ایران کیست؟
خرید اینترنتی
تفاوت خریداران با کاربران اینترنتی
انواع خریداران اینترنتی
فرآیند خرید سنتی
فرآیند خرید اینترنتی
رفتار خرید سنتی
رفتار خرید اینترنتی

نتیجه گیری

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت (اسلاید) خرید اینترنتی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

مدیریت پورتفولیو مشتری برای بهبود مدیریت روابط مشتری

مدیریت پورتفولیو مشتری برای بهبود مدیریت روابط مشتری

مدیریت-پورتفولیو-مشتری-برای-بهبود-مدیریت-روابط-مشتری

توضیحات:
مقاله ترجمه شده مدیریت پورتفولیو مشتری برای بهبود مدیریت روابط مشتری: آیا شما مشتری، پلاتینی، طلایی، نقرهای یا برنزی هستید؟، در قالب فایل pdf و در حجم 18 صفحه، همراه با فایل مقاله انگلیسی زبان اصلی مربوط به سال 2016.

عنوان اصلی مقاله:
Customer portfolio management (CPM) for improved customer relationship management (CRM): Are your customers platinum, gold, silver, or bronze?

سال چاپ: 2016
منبع:

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله برای بررسی اینکه یک شرکت چگونه میتواند ارزش مشتران را تعریف کند از مدیریت پورتفولیو مشتری استفاده می کند و این مشتریان را به پروتفولیوها بخش بندی می کند. با بخش بندی مشتریان بع پورتفولیوها، یک سازمان می تواند، اهمیت هر مشتری در منفعت کلی شرکت را بهتر درک کند. این شناخت به شرکتها کمک می کند  ...

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
زمینه توسعه مفهوم مدیریت پورتفولیو مشتری
توسعه پارامترهای پورتفولیو
لینک کردن (پیوند دادن)هزینه و ارزش به پورتفولیو: راهکارها
لینک کردن (ارتباط دادن)محیط خارجی به فرآیند CPM استراتژیک
بحث
مفاهیم تحقیق
مفاهیم نظری
مفاهیم مدیریتی
جهت گیری برای تحقیق آینده
نتیجه گیری
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *