خانه / مدیریت / پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی

پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی

دانلود رایگان پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی

پاورپوینت-(اسلاید)-معرفی-مدیریت-استراتژیک-شرکت-سونی

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی، در حجم 28 اسلاید، با توضیحات کامل و گویا.

بخشی از متن:
شرکت سونی، که دارای آوازه جهانی است، پس از جنگ جهانی دوم در کشور ژاپن پایه ریزی شد. شرکت با آنکه از رقبای اصلی ژاپنی خود بسیار جوانتر بود. در پنجاهمین سال تاسیس خود توانست رهبری بازار را در تولید محصولات الکترونیکی تخصصی، آن هم در محیطی که از تغییرات تکنولوژیکی سریع، رشد اقتصادی بالا و تمایل روزافزون جهانی در پذیرش تکنولوژی جدید برخوردار بود، بدست آورد.
موسسان شرکت با مشاهده یک دستگاه Tape recorder امریکایی سعی در ساخت آن نمودند. اما با توجه به وزن بالای نمونه ساخته شده موفقیت چندانی حاصل نشد و این نقطه آغاز تلاش شرکت در جهت خلاقیت و نواوری بود.

فهرست مطالب:
تاریخچه شرکت سونی
مکانیزم پیاده سازی استراتژی در سونی
استراتژی های شرکت سونی
استراتژی تنوع گرایی همگون
استراتژی توسعه محصول
استراتژی رسوخ در بازار
استراتژی مشارکت
استراتژی کاهش
استراتژی تمرکز
استراتژی های کنونی سونی
چالشهای پیش روی شرکت سونی
ظهور قدرت های جدید در بازار محصولات الکترونیکی

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت (اسلاید) معرفی مدیریت استراتژیک شرکت سونی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *