خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان

پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان

دانلود رایگان پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان

پرسشنامه-تاثیر-گذراندن-دوره-پیش-دبستانی-بر-میزان-رشد-اجتماعی-دانش-آموزان
دانلود پرسشنامه استاندارد تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان، در قالب word و در ۲ صفحه به همراه راهنمای نحوه نمره گذاری، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده…

توضیح :

این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال بوده و هدف آن بررسی تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان از ابعاد مختلف (خودیاری عمومی، اجتماعی بودن، جابجایی و رفت و آمد، مسائل تجربی، مسئولیت پذیری) است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

تعداد گویه ها : ۲۰

تعداد مولفه : ۵ مولفه (خودیاری عمومی، اجتماعی بودن، جابجایی و رفت و آمد، مسائل تجربی، مسئولیت پذیری)

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : ۲

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پرسشنامه تاثیر گذراندن دوره پیش دبستانی بر میزان رشد اجتماعی دانش آموزان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق بررسي ميزان شيوع اختلالات رواني در مديران دبيرستانهاي دخترانه شهر تهران

تحقیق بررسي ميزان شيوع اختلالات رواني در مديران دبيرستانهاي دخترانه شهر تهران

تحقیق-بررسي-ميزان-شيوع-اختلالات-رواني-در-مديران-دبيرستانهاي-دخترانه-شهر-تهران

توضیحات:
پایان نامه بررسي ميزان شيوع اختلالات رواني در مديران دبيرستانهاي دخترانه شهر تهران، در قالب فایل word و در حجم 110 صفحه.

مقدمه:
اختلالات رواني مشكلات جدي و شايعي هستند كه در سراسر دنيا مشاهده مي شود. 14 درصد از تمامي ناتوانايي ها به علت اختلالات رواني، اجتماعي و عصبي بوده است و اين موارد 20 درصد از كل مراجعين به مراكز بهداشتي عمومي را تشكيل مي دهند.
افزون بر آنها بر پايه برآوردهاي سازمان جهاني بهداشت (1993) در دنيا حدود 500 ميليون نفر از اختلالات رواني رنج مي برند كه از اين عده حدود 25 ميليون نفر مبتلا به اسكيزوفرني نزديك به 150 ميليون نفر مبتلا به اختلالات نوروتيك مي باشند. و بيشتر اين موارد در كشورهاي در حال توسعه ديده مي شود. از طرفي همين سازمان معتقد است حجم مسائل رفتاري و رواني در اين كشورها رو به فزوني است و اين افزايش تا حدود زيادي وابسته به رشد جمعيت و تغييرات سريع اجتماعي مانند شهرنشيني و فروپاشي خانواده هاي گسترده و تغيير در شيوه هاي زندگي مردم و مشكلات اقتصادي مي باشد.
مروري بر مطالعات همه گيرشناسي كه طي 3 دهه گذشته انجام شد نشان مي دهد كه ميزان شيوع اختلالات رواني در كشورها و فرهنگهاي مختلف به علت تفاوت در روشهاي نمونه گيري، متنوع بودن ابزارهاي مورد استفاده، تكنيكهاي مختلف مصاحبه و نوع نظامهاي طبقه بندي، متفاوت گزارش گرديده است.
 اختلالات رواني نه تنها در جامعه ما بلكه در همه جوامع بشري از متمدن و غيرمتمدن به صورت آشكار و نهان وجود دارد و نمونه هايي از آن در بين مردان- زنان- جوانان- بزرگسالان و حتي سالمندان به صورتهاي مختلف مشاهده مي شود ولي برخي از اختلالات رواني در بين گروههاي مختلف سني و جنسي بيشتر است اينگونه افراد كه مبتلا به اختلال رواني هستند بيشتر از همه مبتلا به اضطراب و تشويش هستند. اختلالات رواني آرامش و تعادل رواني و رفتاري را از بيمار سلب كرده و فرد را در سازگاري با محيط دچار اشكال مي سازد كه در بعضي از اين اختلالات عدم تعادلها داراي صورتي آشكار هستند.

فهرست مطالب:
فصل اول : طرح تحقیق
فصل دوم : پيشينه تحقيق
فصل سوم : روش تحقيق
فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها
فصل پنجم : نتيجه گيري
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort