خانه / علوم پایه / تاریخچه چوب

تاریخچه چوب

دانلود رایگان تاریخچه چوب ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تاریخچه چوب “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

63 صفحه چوب یکی از اولین موادی است که بطور طبیعی و فراوان در دسترس بشر قرار داشته است.از این رو تاریخ استفاده از آن به زمانهای خیلی دور می رسد.نا آشنائی انسانهای قدیم به ادوات مناسب جهت تبدیل این جسم،به طوری که تاریخ نشان می دهد،مصرف آنرا محدود می ساخته ولی با پیشرفت زندگی و امکانات بهتر تبدیل چوب به صورت های مختلف هر چه بیشتر توسعه یافته است.بطور کلی میتوان گفت با انکه انسان قبل از تاریخ پناهگاه زندگی خود را از غارنشینی آغاز کرد ولی از چوب پیش از سایر مواد استفاده نمود.در کاوشهای باستان شناسی در کنار دریاچه های سوئیس،ساووآ(در حوزه آلپ)،ایتالیا و بسیاری از نقاط دیگر که در گذشته در آب قرار داشته اند در یونان نیز صنایع چوب رونق داشته است ولی مسلما قدمت آن به پایه هنر مصریان نمی رسد.در امپراطوری روم از چوب نیز وسائل زیبا می ساختند و قدر مسلم آن است که آثار روکش سازی چوبی که در روم قدیم دیده می شود از مصر به بابل و آشور و از آنجا به روم انتقال یافته است.جالب توجه است که رومیان قدیم به اهمیت نقوش چوب در ریشه وطوقه درختان پی برده بودند و از آنها روکش های خوش نقش،بخصوص از چوب توسکا و پسته، …

این محصول ارزشمند “تاریخچه چوب  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد بررسی تحلیل ریاضی در دانش آموزان

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 113   مقدمه شايد بسياري از مردم و حتي آموزگاران فكر كنند كه رياضيات هنر محاسبه است و رياضي دانان بايد همه عمر خود را صرف ساختن محاسبات پيچيده رياضي كند . چنين عقيده اي به حقيقت نزديك نيست . كار رياضي دانان استدلال است نه محاسبه . در حقيقت ما در آموزش مفاهيم مربوط به رياضي در پي محاسبه كردن نيستيم بلكه پرورش تفكر منطقي در فراگيران يكي از اهداف مهم مي باشد . هدف اصلي اين مجموعه گسترش دادن و علاقه به رياضيات و ايجاد انگيزه مي نمايد . گروهي تعداد ساعات رياضي را با كم كردن ساير دروس افزايش مي دهند و حال آنكه تجربه بنحوي نشان داده است كه اين امر به تنهايي در بالا بردن سطح معلومات شاگرد كافي نيست و لذا استفاده از ساعات ورزش ، كاردستي .......... براي جبران عقب افتادگي بچه ها در درس رياضي خطائي است فاحش راه حل عاقلانه و عملي اين مشكل آن است كه بجاي كميت ساعات رياضي به كيفيت تدريس توجه شود ، يعني با رعايت مراحل رشد ذهني كودك و در نظر گرفتن امكانات او از نظر يادگيري در هر يك از اين مراحل ويژه عرضه كر ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *