خانه / مدیریت / تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن

تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن

دانلود رایگان تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن

تحقیق-کارآفرینی-مفاهیم-و-ضرورتهای-آن

توضیحات:
تحقیق فارسی درباره کارآفرینی با عنوان کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن، در قالب فایل word و در حجم ۱۲ صفحه.

چکیده:
سيرتحولات جهاني، کارآفرينان را در خط مقدم توسعة فن آوري و توسعة اقتصادي قرار داده است. تجربة مؤفقيت آميز کشورهاي پيشرفته و نيز برخي از کشورهاي در حال توسعه در عبور از بحرانهاي اقتصادي بواسطه‌ توسعة کارآفريني در آن کشورها، موجب گرديده تا كارآفريني، كارآفرينان و شکل گيري كسب و كارهاي نوآورانه اهميت خاصي پیدا کند.درحقيقت با عنايت به پديدة جهاني شدن اقتصاد برخي عقيده دارند كه «بازارهاي جهاني فردا از آن شركتهايي است كه به ريسك پذيري كارآفرينانه بها مي دهند و براي گسترش سرمايه‌هاي فكري خود در حد كلان سرمايه گذاري مي كنند» . بر همين اساس، هدف از این مقاله بررسی اهمیت و ضرورت کارآفرینی، سیر تاریخی مفهوم آن و دیدگاههای مختلف در خصوص کارآفرینی است همچنین نگاهی کلی به تعاریف کارآفرینی و رویکردهای مطالعه آن در این مقاله به عمل آمده است.

فهرست مطالب:
چکیده
۱٫ مقدمه
۲٫ اهميت و ضرورت كارآفريني
۳٫ سير تاريخي مفهوم کارآفريني
۴٫ ديدگاه‌هاي مختلف در خصوص کارآفريني
۵٫ طبقه بندي تعاريف کارآفريني
۶٫  گونه شناسي كارآفريني
۷٫نقش کارآفرینی
۸٫ مزیت و اهمیت کارآفرینی
۹٫ نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق کارآفرینی، مفاهیم و ضرورتهای آن  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی استان یزد

بررسی-مدیریت-مشارکتی-در-شرکت-های-تولیدی-استان-یزد

توضیحات:
تحقیق رشته مدیریت با موضوع مدیریت مشارکتی در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط استان یزد، در قالب فایل Word و در حجم 153 صفحه.

چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی مدیریت مشارکتی در شرکت‌هاي تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در سال 1393 است. جامعه آماری این پژوهش را کلیه کارکنان شرکت‌های فعال تولیدی کوچک و متوسط استان یزد در شهرک های صنعتی استان تشکیل داده‌اند، که نمونه ای متناسب با جامعه آماری پژوهش به  شیوه نمونه گیری تصادفی طبقه‌ای انتخاب شده و پژوهش به روش همبستگی انجام شده است. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بوده که بعد از برآورد اعتبار و پایایی (از طریق تحلیل عامل) در بین پاسخگویان توزیع گردید. بعد از جمع آوری پرسشنامه ها با استفاده از ضرایب آماری متناسب با نوع متغیرها (آزمون‌های  ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) محاسبه و مورد تجزیه و تحلیل  قرار گرفتند.
نتایج آزمون فرضیات بیانگر این است که بین تمام ابعاد متغیر  مدیریت مشارکتی(مشارکت کارکنان در هدف‌گذاری، مشارکت کارکنان در تغییر و تحول سازمانی، مشارکت کارکنان در حل مشکلات و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری) در شرکت‌هاي خصوصي کوچک و متوسط استان یزد رابطه معنادار و مستقیمی وجود دارد. نتیجه تحلیل رگرسیونی بیانگر این است که ابعاد چهارگانه مدیریت مشارکتی به طور خالص 71/0 درصد از واريانس کارآفرینی سازمانی در معادله را تبيين مي‌کنند، و متغير ميزان مشارکت کارکنان در حل‌مشکلات تعيين‌کننده‌ترين عامل تأثير گذار بر کارآفرینی سازمانی شرکت‌های خصوصی کوچک و متوسط استان یزد در جامعه مورد مطالعه است، اين عامل به ميزان 68/0 درصد از تغيیرات متغير وابسته را مورد تبيين قرار مي‌دهد.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort