خانه / مدیریت / پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی)

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی)

دانلود رایگان پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی) ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی) “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی)

پاورپوینت-فصل-اول-کتاب-مدیریت-منابع-انسانی-(ابطحی)

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی، تالیف دکتر سید حسین ابطحی، با عنوان ماهیت مدیریت منابع انسانی در حجم 17 اسلاید.

بخشی از متن:
نیروی انسانی، است که سازمانها را به هدفشان می رساند . وقتی سازمانها به هدف خود میرسند، در واقع جامعه و دولت را به اهداف خود می رسانند. زمانی که جامعه به آرزوهای خود برسد ، نوآوری می کند ، بدین ترتیب سرمایه هابه کار می افتد … 

فهرست مطالب:

مقدمه
فلسفه مدیریت منابع انسانی
مفهوم مدیریت منابع انسانی 
تاریخچه و نقش مدیریت منابع انسانی 
سیر تکوینی مدیریت منابع انسانی 
جایگاه نوین مدیریت منابع انسانی 
اهداف مدیریت منابع انسانی 
وظایف و مسئولیت های مدیریت منابع انسانی 
سیاست ها و خط مشی های مدیریت منابع انسانی

________________________________________________________________
سایر محصولات مرتبط:

خلاصه کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی دکتر ابطحی + نمودارهای درختی

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی (ابطحی)  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی

تحقیق-ارتباطات-بازاریابی-جامع-و-تبلیغات-بین-المللی

توضیحات:
تحقیق ارتباطات بازاریابی جامع و تبلیغات بین المللی، در قالب فایل pdf و در حجم 16 صفحه.

این تحقیق جامع راجع به تبلیغات در بازاریابی بین الملل میباشد و قابل استفاده دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی میباشد.

بخشی از متن:
انتقال پیام در بازارهای داخلی فرآیند پیچیده ای را شامل می شود . این پیچیدگی زمانی بیشترمی شود که مخاطبان شرکت خارجی باشند و در کشور های مختلف سکونت داشته باشند .
فرستنده پیام ممکن است به دلیل عدم آشنایی با فرهنگ و زبان مخاطبان نتواند پیام را درست رمزگذاری کند. گیرنده پیام ممکن است به دلایل مختلف مثل ضعف رسانه درست تعبیر نکند . مثال : پودر را در افغانستان برای ماشین لباسشویی استفاده نمودند و کسی نخرید ،بعد از بررسی پودر را در مصارف شستشو با دست استفاده نمودند و طرفدارانی پیدا کرد زیرا در افغانستان ماشین لباسشویی نبود و... یا مثلا ماهارشی برگر درهند .

فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم تبلیغات
فرآیند ارتباط
فرآیند ارتباط در بازاریابی بین المللی
استراتژی های تبلیغاتی
فروش شخصی
فروش بین المللی
فروش و فرهنگ
نقش فروش محلی
پیشبرد فروش
آگهی تجارتی بین اللمللی
انتخاب پیام تبلیغاتی
سرزمین فروش ملایم
دلایل ضعف تبیلغات در کشورهای جهان سوم
انتخاب رسانه
انتخاب آژانس تبلغاتی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *