خانه / گوناگون / دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا

دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا

دانلود رایگان دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا

دانلود-تحقیق-آماده-با-عنوان-بررسی-مبادلات-تجاری-ایران-و-اروپا 800×600 Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:’Times New Roman’,’serif’;}مبادلات تجاری ایران و اروپا از نگاه آمار Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:’Table Normal’; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:”; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:’Calibri’,’sans-serif’; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}با فرمت قابل ویرایش wordتعداد صفحات: 23 صفحهتکه های از عناوین متن :ایران و اتحادیه اروپا از دیرباز از شرکای تجاری مهم یکدیگر بوده‌اند.نیاز اروپاییان به نفت خام صادراتی ایران و متقابلاً نیاز ایران به فناوری و تولیدات صنعتی اروپا عامل اصلی رشد مبادلات تجاری ۲ طرف در سال‌های اخیر بوده است.        ایران و اتحادیه اروپا از دیرباز از شرکای تجاری مهم یکدیگر بوده‌اند.نیاز اروپاییان به نفت خام صادراتی ایران و متقابلاً نیاز ایران به فناوری و تولیدات صنعتی اروپا عامل اصلی رشد مبادلات تجاری ۲ طرف در سال‌های اخیر بوده است. با این وجود، آمار ۶ ماه نخست سال ۲۰۰۷ که از سوی مرکز آمار اتحادیه اروپا (یورو استات) منتشر شده، حکایت از تغییرات مهمی در روند مراودات تجاری ایران و اروپا دارد. توقف رشد چندساله صادرات ایران به اروپا، کاهش قابل توجه صادرات اروپا به ایران و کاهش حجم نفت صادراتی ایران از جمله مواردی است که از آمار مبادلات تجاری ایران و اروپا هویداست و باید منتظر نیمه دوم سال ۲۰۰۷ بود و دید آیا تهدیدات برخی قدرت‌های اروپایی نسبت به اعمال محدودیت‌های تجاری علیه ایران، رنگ واقعیت می‌گیرد یا خیر؟ طی چند سال گذشته، صادرات ایران به اروپا همواره روندی صعودی را طی کرده به طوری که این رقم از ۹/۶ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۳ به ۳/۱۴ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۶ افزایش یافت. رشد صادرات ایران به اروپا در سال ۲۰۰۳ حدود ۲۴ درصد، در سال ۲۰۰۴ بیش از ۱۸ درصد، در سال ۲۰۰۵ بالغ بر ۴۰ درصد و در سال گذشته ۲۴ درصد بوده است. ● توقف رشد صادرات● کاهش محسوس صادرات اروپا به ایران ● تراز، منفی‌تر می‌شود● بزرگترین صادرکنندگان به ایران ● بزرگترین واردکنندگان کالا از ایران ● مبادلات صفر با ۸ کشور ● نفت،در صدر واردات اروپا از ایران ● اقلام عمده صادراتی اروپا روند مبادلات تجارى ایران و چین تعاملی رو به گسترش مبادلات تجاری ایران و کشورهای آسیای میانههمکاری دوجانبه با ترکمنستانهمکاری دوجانبه با قرقیزستانهمکاری دوجانبه با قزاقستانجمع بندی و نتیجه گیری:منابع :1- کتاب سیاست و حکومت در آسیای مرکزی- سال 1376- نوشته دکتر الهه کولائی (طبرستانی)2- آسیای مرکزی و دریای خزر: اولویت ها و توسعه، دکتر مهدی صفری، مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز، جلد 12، شماره 43، سال .13823- گزارش بانک جهانی تحت عنوان «چشم اندازهای توسعه منطقه ای و همکاری های اقتصادی در منطقه آسیای مرکزی»، سال 2005 4- اطلاعات مربوط به شاخص های ثبات سیاسی، حاکمیت قانون و فساد در گزارش سال 2005 بانک جهانی5- اطلاعات مربوط به محدودیت های تجاری صندوق بین المللی پول6- آسیای مرکزی در اقتصاد جهانی، ایراس، سال اول، شماره اول، صفحه 140، فردریک استار7- سایت اینترنتی سیا- سال 20078- گزارش سالانه بریتیش پترولیوم (2006)9- بازیگران مسئله دار آسیای میانه و قفقاز، نشریه حیات نو، 27 دی 1380، صفحه یک10- خصوصی سازی در آسیای مرکزی، فصلنامه مطالعات آسیای مرکزی و قفقاز، سال یازدهم، دوره سوم، شماره 41، بهار 1382، صفحه 1 و 2، حبیب الله ابوالحسن شیرازی11- نگاهی به شرایط و تحولات روابط اقتصادی خارجی ایران، بهمن 1385، مرتضی دامن پاک جامی (چاپ نشده)12- گزارش سالانه بانک مرکزی (1384)13- در بخش همکاری های دوجانبه علاوه بر مقالات و کتب بیان شده از گزارش اداره دوم مشترک المنافع نیز استفاده شده است.14- ایران و آسیای مرکزی، امکان سنجی همسویی راهبردی، فصلنامه تخصصی علوم سیاسی، سال دوم، پیش شماره سوم، صفحه 158، دکتر حبیب الله ابوالحسن شیرازی15- گزارش راه آهن جمهوری اسلامی ایران16- گزارش کمیته آمار جمهوری ازبکستان      

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “دانلود تحقیق آماده با عنوان بررسی مبادلات تجاری ایران و اروپا  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)

پاورپوینت-برند-لویی-ویتون-(lv)

توضیحات:
پاورپوینت برند لویی ویتون (LV)، در حجم 16 اسلاید.

بخشی از متن:
لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال ۱۸۵۴ توسط طراح فرانسویلویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.
برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (۲۰۰۶-۲۰۱۲) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار برآورد گردید. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، بازرگانفرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک ۴۲٪ از سهام این شرکت می‌باشد.

فهرست مطالب:
لویی ویتون
تاریخچه
برند
کمپین تبلیغاتی
ساختمان مرکزی لویی ویتون در پاریس
آمار
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *