خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت اصل تصمیم گیری در سیره مدیریتی – ۹ اسلاید

دانلود پاورپوینت اصل تصمیم گیری در سیره مدیریتی – ۹ اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت اصل تصمیم گیری در سیره مدیریتی – ۹ اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت اصل تصمیم گیری در سیره مدیریتی – ۹ اسلاید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


        اصول و مبانی تصمیم گیری؛ ž۱- کسب اطلاعات برای تصمیم گیری:          ◄ دستور پیامبر صلی الله علیه و آله به سرشماری مسلمانان؛ « احصّوا کلّ من تلفظ بالاسلام». مصنف ابن ابی شیبه ۴/ ۶۱۹- مسند احمد ۵/ ۳۸۴           ◄ دستور پیامبر صلی الله علیه و آله به «عبدالله بن جحش» برای انجام عملیات اطلاعاتی. (۱)           ◄ اعزام «طلحة بن عبیدالله» و «سعید بن زید» 10 روز پیش از غزوه بدر برای کسب اطلاعات. المغازی ۱/ ۱۹- ۲۰           ◄ کسب اطلاعات از لشکر اعزامی قریش در غزوه بدر و اسارت دو غلام توسط المیرالمؤمنین علیه السلام. المغازی ۱/ ۵۰- ۵۳           ◄ انتخاب عریف و نقیب برای هر گروهی برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید: …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت اصل تصمیم گیری در سیره مدیریتی – ۹ اسلاید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort