خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت تئوری پرتفلیو – 30 اسلاید

دانلود پاورپوینت تئوری پرتفلیو – 30 اسلاید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت تئوری پرتفلیو – 30 اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت تئوری پرتفلیو – 30 اسلاید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

              تصمیم گیری در مسائل مالی خلاصه فصل 6 تئوری  پرتفلیو لغت پرتفلیو در عبارت ساده : ترکیبی از داراییها که توسط یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری تشکیل میشود. این سرمایه گذار میتواند یک فرد یا یک موسسه باشد.   از نظر تکنیکی یک پرتفلیو می تواند برگیرنده مجموعه ای از داراییهای واقعی و مالی سرمایه گذاری شده یک سرمایه گذار باشد . مطالعه تمام جنبه های پرتفلیو مدیریت پرتفلیو نام دارد.   در این فصل به تجزیه و تحلیل مدل ت ئ وری کلاسیک پرتفلیو که توسط مارکوئیتز ارایه شده است خواهیم پرداخت و سپس یاد خواهیم گرفت چگونه از طریق مدل تک شاخص(تک عامل)بتوانیم فر آ یند بدست آ وردن ورو د ی های این مدل را تسهیل کنیم.   قبلا گفت ه شد که برای محاسبه ریسک پرتفلیو باید دو عامل را محاسبه کنیم ۱ ) ریسک موزون برای هریک از اوراق بهادار ۲ ) روابط موزون میان اوراق بهادار   یکی از اظهارات مهم مارکوئیتز در ت ئ وری پرتفلیو بینش او نسبت به اهمیت نسبی این دو عامل است. هر چه تعداد اوراق بهادار موجود در یک پرتفلیو افزایش یاب …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت تئوری پرتفلیو – 30 اسلاید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 50ص (word)

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 56   فروشگاه اینترنتی و تجارت در وب ایجاد فروشگاه اینترنتی، تبلیغ و اطلاعات كامل محصولات یك شرکت به نمایش در می آید و مشتری با داشتن كارت پرداخت واسطه ویا كارت‌های اعتباری، پس از جستجو و انتخاب، در خواست خرید می کند. سایت واسطه پس از كسر مبلغ محصول از حساب وی، این درخواست را در وهله اول از طریق فکس و یا تلفن (در آینده از طریق کامپیوتر به صورت آنلاین و یا از طریق SMS و یا تلفن گویا ) به فروشنده ارجاع می دهد و فروشنده می بایست در مدت زمان توافق شده، کالا را برای مشتری ارسال نماید. مزایای ایجاد فروشگاه اینترنتی برای فروشندگان داشتن ویترینی قابل رویت در سرتاسر ایران و كشورهای منطقه داشتن بازدید كنندگان بسیار (شركتها، ادارات، موسسات، بنگاههای تجاری، متخصصان، دانشجویان و ...( وسعت نامحدود فروشگاههای اینترنتی در فروشگاههای سنتی به علت كمبود جا، امكان نگهداری تمامی محصولات بر اساس تنوع، اندازه، تركیبات و ... وجود ندارد كه این مسئله در فروشگاه اینترنتی كاملاٌ حل شده است یعنی به ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *