خانه / علوم انسانی / دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری

دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری مؤلف : دکتر محمد پارسا  تعریف یادگیری  پژوهشگران مهمترین تعریف یادگیری را تغییری نسبی می دانند که بر اثر تجربه و آموزش در رفتار موجود زنده پدید می آید. گروه دیگر از روان شناسان معتقدند که یادگیری تعییری نسبتا دائمی در توانایی، گرایش یا استعداد پاسخ دادن است. تعریف یادگیری به اعتقاد bugelski  یادگیری عبارت از ایجاد مدارهای عصبی نسبتا ثابت در سلسه اعصاب است که فعالیت آنها موجب برانگیختگی و دگرگونیهای رفتاری می شود. ماهیت یادگیرى‏ یادگیرى به طور کلى فعالیتى دگرگون‏ساز است که افراد را براى مقابله با رویدادها و سازش با محیط آماده مى‏سازد و در موقعیتهاى مختلف و در اکثر سطوح زندگى حیوانى، از بازتابهاى شرطى جانوران پست تا فرایندهاى پیچیده شناختى افراد آدمى رخ مى‏دهد. و… در 341 اسلاید قابل ویرایش …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت روانشناسی با عنوان روان شناسی یادگیری  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره مبانی سازماندهی

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 22 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     •ساختار سازماني چهارچوب روابط حاكم بر مشاغل، سيستم ها و فرايندهاي عملياتي و افراد و گروههايي است كــه بــراي نيل به هــدف تـلاش مي كنند. آن مجموعه راههايي است كه كار را به وظايف مشخص تقسيم مي كند و هماهنگي ميان آنها را فراهم مي كند . ساختــار، توزيــع قــدرت در سازمان را نشــان مي دهد و صرفاً يك سازوكار هماهنگي نيست بلكه فرايندهاي سازماني را تحت تأثير قرار مي دهد. ساختار سازماني به الگوهاي روابط دروني سازمان، اختيــار و ارتباطات دلالت دارد و روابط گزارش دهي، كانالهاي ارتباط رسمي، تعيين مسئوليت و تفويض اختيار تصميم گيري را روشن مي‌سازد. •بــوسيله ساختار سازماني عمليات و فـعاليتـهاي داخل سازمان ، آرايش مي يابد و خطوط مسئوليت واختيار مشخص مي شود. ساختار به مديران نشان مي‌دهد كه مسؤول سرپرستي چه كس ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *