خانه / مدیریت / پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی

پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی

دانلود رایگان پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی 

این محصول با ارزش “ پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی

پاورپوینت-رویکرد-چارچوب-منطقی-برنامه-ریزی-برای-پروژه-مبتنی-بر-هدف-نهایی

توضیحات:
پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی، در ۴۷ اسلاید.

برخی از عناوین اسلاید ها:

تحلیل مبتنی بر چارچوب منطقی

کاربرد

مزایا

رویکرد مزبور کمک می‌کند تا:

ماتریس چارچوب منطقی

جدول ماتریسی

تشریح واژگان کلیدی رویکرد چارچوب منطقی

حوزه کنترلی مدیریت پروژه

نحوه بکارگیری چارچوب منطقی

محدودیتها و نواقص چارچوب منطقی

نقاط قوت و ضعف این روش

راز موفقیت یک پروژه چیست؟

LFA ویژگی های

۹گام برای انجام تجزیه تحلیل های LFA

تجزیه و تحلیل زمینه انجام پروژه

LFA وSWOT میتوانند نقش مکمل داشته باشند

چرا از درخت مسئله استفاده می کنیم؟

نمونه درخت مسئله

تجزیه و تحلیل اهداف در سه سطح

سه سطح اهداف و بازه زمانی مورد انتظار برای تحقق آنها

اهداف کلی(توسعه ای)

محصول پروژه /اولین نتایج پروژه

تجزیه و تحلیل ریسک

تجزیه و تحلیل پیش فرضها

چرا بر گامهای مختلف درLFAتاکید میشود؟

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “پاورپوینت رویکرد چارچوب منطقی برنامه ریزی برای پروژه مبتنی بر هدف نهایی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech

استراتژی-بازاریابی-جهانی-جهت-ورود-به-بازار-جهانی-برای-شرکت-های-فنآوری-برتر-high-tech

توضیحات:
مقاله ترجمه شده استراتژی بازاریابی جهانی جهت ورود به بازار جهانی برای شرکت های فنآوری برتر high-tech که در کشورهای در حال توسعه تأسیس شده اند، در قالب word و در حجم 24 صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:
The global marketing strategy for high-tech companies which founded in the  developing countries for entering the global market: Case study of Huawei Technologies

سال چاپ: 2016
محل انتشار:
University of Twente, The Faculty of Behavioural, Management and Social science.

بخشی از متن ترجمه:
این مقاله با درک نظریه ی استراتژی بازاریابی جهانی GSM و بکارگیری سه جنبه :استاندارد سازی، پیکربندی- هماهنگی و یکپارچگی، تاثیر عوامل GMS شرکت هوآوی را بررسی می کند. بطور خاص بر اساس این مطالعه ی موردی، موارد چگونگی به حساب آوردن جنبه های استراتژی ورود به بازار جهانی و چگونگی بکارگیری این جنبه های مختلف در بازار بحث شده اند. داده های این بررسی به منظور شناسایی عوامل کلیدیGSM هوآوی، عمدتا از طریق مصاحبه بدست آمده اند. در طی تحلیل داده ها، رویکرد کلیدواژه در زمینه keywords-in-context بکار گرفته شده است. یافته ها نشان می دهد که در GSM شرکت های فن آوری برتر که در کشورهای در حال توسعه تاسیس شده اند، یکپارچه سازی منابع بازار همانند ساختن شراکت نقش مهمی ایفا می کند.


دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort