خانه / روانشناسی و علوم تربیتی / تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان

تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان

دانلود رایگان تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان 

این محصول با ارزش “ تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان

تحقیق-بررسي-همبستگي-بين-هوش-و-خلاقيت-دانش-آموزان

توضیحات:
پایان نامه بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان، در قالب فایل word و در حجم ۱۰۰ صفحه.
در این فایل رابطة هوش و خلاقيت و همچنين مقايسه بهره هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان دختر و پسر مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته است.

چكيده:
در اين تحقيق به بررسي رابطة هوش و خلاقيت و همچنين مقايسة بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان دختر و پسر پرداخته شده است.
جامعه آماري ما در اين تحقيق دانش‌آموزان دبيرستاني شهرستان اسلامشهر مي‌باشد.
حجم نمونه ما در اين تحقيق ۱۰۰ نفر مي‌باشد كه از اين ۱۰۰نفر پسر ۵۰ نفر و ۵۰ دختر مي‌باشند.
و جهت انتخاب نمونه‌ها از نمونه‌گيري خوشه‌اي استفاده شده است.
در اين پژوهش از آزمونهاي ريون براي سنجش هوش و آزمون خلاقيت تورنس جهت سنجش خلاقيت دانش‌آموزان مقطع دبيرستانهاي شهرستان‌ اسلامشهر استفاده گرديده است.
در اين پژوهش چهار فرضيه مطرح گرديده است.
۱-  بين ميزان بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان پسر همبستگي وجود دارد. نتايج تحيق حاضر نشان مي‌دهد كه ضريب همبستگي محاسبه شده بين بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌آموزان پسر (۴۳%) كه در سطح (۱%) مي‌باشد،  معنادار  مي‌باشد. 
۲- بين ميزان بهرة هوشي و  خلاقيت دانش‌آموزان دختر همبستگي وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه ضريب همبستگي محاسبه شده بين ميزان بهرة هوشي و خلاقيت دانش‌ آموزان دفتر (۹%) كه در سطح (۱%) مي‌باشد، معنادار است.
۳- بين ميزان بهرة هوشي دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه t   محاسبه شده ميزان بهره هوشي دانش آموزان دختر و پسر (۵۷۵/۰) در سطح (۵/۰) معنادار نيست، يعني بين آنها تفاوت معناداري وجود ندارد.
۴- بين ميزان خلاقيت دانش آموزان دختر و پسر تفاوت وجود دارد. نتايج تحقيق حاضر نشان مي‌دهد كه t محاسبه شده ميزان خلاقيت دانش‌آموزان دختر و پسر (۰۸/۲) در سطح (۵/۰) معنا‌دار مي‌باشد.

فهرست مطالب:
چکیده تحقیق
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه‌های تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها
فصل دوم : (ادبیات و پیشینه تحقیق)
تعریف خلاقیت
ماهیت استعداد خلاق
رابطه خلاقیت و محیط خانوادگی
مردان و زنان خلاق
روشهای پرورش خلاقیت
عوامل موثر بر خلاقیت‌
تمرکز به عنوان کلید خلاقیت
برای پرورش خلاقیت کنکاش مغزی بهترین خلاقیت است
محیط مساعد برای ایجاد رفتار خلاق
عواملی که مانع خلاقیت می‌شوند
خلاقیت و هوش
هوش چیست
تقسیمات و طبقه‌بندی هوش
عوامل موثر بر رشد و پرورش هوش
تحقیقات انجام شده ۴۵
فصل سوم : (روش اجرای تحقیق)
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه‌گیری
ابزار اندازه‌گیری (اعتبار آزمون)
روش جمع‌آوری اطلاعات
روش آماری
فصل چهارم : (تجزیه و تحلیل داده‌ها)
توصیف داده‌ها
فصل پنجم : نتیجه گیری
مقدمه
خلاصه تحقیق
یافته‌های تحقیق
پیشنهادها
محدودیتها
پرسشنامه
پاسخنامه خام
منابع
ضمائم

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق بررسي همبستگي بين هوش و خلاقيت دانش آموزان  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت (اسلاید) اختلالات تولیدی واج شناختی و آواشناختی

پاورپوینت (اسلاید) اختلالات تولیدی واج شناختی و آواشناختی

پاورپوینت-(اسلاید)-اختلالات-تولیدی-واج-شناختی-و-آواشناختی

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) اختلالات تولیدی واج شناختی و آواشناختی، در حجم 58 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

بخشی از متن:
اصطلاح اختلال واجی اغلب برای توصیف خطاهایی به کار می رود که می توان برای آنها قواعد مشخصی را تعیین نمود. کودکی با اختلال واجی ممکن است اشکالات تولیدی متعدد، فرآیندهای واجی مختلف، قابلیت وضوح پایین، ساخت های هجایی وفهرست آوایی محدودی را نشان دهد...

فهرست مطالب 
گفتار سه بخش اصلی دارد: تولید(articulation)صوت(voice) روانی(fluency)
مفاهیم بنیادی در تولید گفتار
سیستم اعصاب مرکزی 2. سیستم شنوایی3. مکانیسم تنفس
تفاوت های اصلی میان اختلالات تولیدی
روش های مطالعه در زمینه آوا شناختی و واج شناختی
عوامل مؤثر بر وقوع اختلالات واجشناختی و آواشناختی
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort