خانه / عمران / تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر

تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر

دانلود رایگان تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر 

این محصول با ارزش “ تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر

تحقیق-تحلیل-روسازی-انعطاف-پذیر

توضیحات:
پایان نامه رشته عمران با عنوان تحلیل روسازی انعطاف پذیر، در قالب فایل Word و در حجم 113 صفحه.

بخشی از متن اصلی:

تحلیل روسازی‌ها مسئله مهمی است که امروز با توجه به گسترش صنعت ساختمان و راهسازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. روش‌های متفاوتی برای تحلیل روسازی‌ها تا به امروز ارائه شده‌اند و هر کدام به نوبه خود دارای نقاط قوت و ضعفی هستند. دو روش عمده اصلی در تحلیل این مسائل منطق تئوری لایه‌ای و  تئوری اجزاء محدود می‌باشد. بدیهی است که استفاده از هر کدام از روش‌ها ملزم به رعایت فرضیات اولیه و شرایط خاص حاکم بر آن روش خواهد بود. آنچه در این پروژه مورد اشاره قرار گرفته است؛ معرفی دو روش اصلی تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر که یکی استفاده از تئوری الاستیسیته و سیستم لایه‌ای و دیگری روش اجزاء محدود می‌باشد و سعی شده است سیستم لایه‌ای و به تبع آن روش بر مسیتر برای حل لایه‌ای با توجه بیشتری بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد. روش بر مسیتر برای حل لایه‌ای با توجه بیشتر بررسی شود و جزئیات بیشتری از الگوریتم ریاضی آن ارائه گردد.

در روش بر مسیتر برای پیدا کردن تنش‌ها و تغییر شکل‌ها در محیط لایه‌ای خاک و با فرض نیمه بودن محیط و وجود تقارن محوری، یک تابع تنش انتخاب شده و با در نظر گرفتن شرایط پیوستگی و شرایط مرزی معادلات دیفرانسیل حاصله حل شده و پاسخ‌های مورد نیاز به دست می‌آید.

فرضیات ریاضی حاکم بر این روش و الگوریتم مربوط به آن در فصل سوم این پروژه به تفصیل بیان شده و امکان یک مقایسه نسبی نیز فراهم شده است


فهرست مطالب:

فصل اول : مروری بر انواع روسازی      

1-1- مقدمه   

1-2- تأثیر بارگذار و عوامل جوی بر سیستم روسازی   

1-3- عوامل مؤثر در طرح روسازی‌ها  

1-4- روسازی‌های انعطاف‌پذیر  

1-5- خلاصه و نتیجه‌گیری    

فصل دوم : کاهش عمر روسازی های انعطاف پذیر در اثر تغییرات شرایط چسبندگی بین لایه ها با توجه به کرنش قائم روی خاک بستر   

1- مقدمه  

2- تاثیر بارهای افقی و اصطکاک بین لایه ای به عمر روسازی ها  

3- تحلیل نظریه تاثیر شرایط بین لایه ای  

4- انتخاب مدل و روش تحلیل  

4-1 –  مدل هندسی روسازی  

4-2 – بارگذاری  

4-3 – مدل تعیین عمر روسازی ها  

5- تحلیل تاثیر شرایط بین لایه ای مختلف بر روی عملکرد روسازی  

5-1- تاثیر اجراء ضعیف اندود تک کت ( حالت اجرایی) 

5-2- تاثیر کاهش اجراء ضعیف اندود پریمکت ( حالت 3 اجرایی) 

5-3- تاثیر اجرای نامناسب اندودهای بین لایه ای ( حالت 4 اجرایی) 

6- خلاصه و نتیجه گیری 

فصل سوم: روش‌های تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر 

3-1- مقدمه  

3-2- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از تئوری چند لایه‌ای  

3-1-1- معادلات پایه  

3-2-2- شرایط مرزی و پیوستگی 

3-3- حل سیستم‌های لایه‌ای با استفاده از روش اجزاء محدود    

3-4- مقایسه روش چند لایه‌ای با روش اجزاء محدود   

3-5- خلاصه و نتیجه‌گیری  

فصل چهارم: بررسی نر‌م‌افزار Kenlayer جهت تحلیل روساز‌ی‌های انعطاف‌پذیر

4-1- تئوری نرم‌افزار  

4-1-1- سیستم چند لایه‌ی الاستیک

4-1-2- Super Position و تعیین پاسخ‌ها    

4-1-2-1- تجزیه تنش‌ها به مولفه‌ها x و Y    

4-1-2-2- محاسبه تنش‌های اصلی   

4-1-2-3- محاسبه کرنش بحرانی    

4-1-3- آنالیز خرابی (Damage Anaysis)    

4-1-3-1- معیار بحرانی شکست ترک کششی    

4-1-3-2- معیار بحرانی شکست تغییر شکل حداکثر 

4-1-3-3- محورهای چندگانه  

4-1-4- لایه‌های غیرخطی   

4-1-4-1- مصالح دانه‌ای  

4-1-4-1- تقسیم لایه به تعدادی زیر لایه    

4-1-4-1-2- انتخاب نقطه مناسب جهت طراحی    

4-1-4-2- مصالح ریزدانه    

4-1-4-3- نقطه تنش برای لایه غیرخطی    

4-2- نکات فنی راجع به Kenlayer   

4-2-1- اطلاعات عمومی نرم‌افزار    

4-2-1-1- مصالح 

4-2-1-2- آنالیز خرابی 

4-2-1-3- تعداد بازه‌های زمانی در هر سال 

4-2-1-4- بارها 

4-3- خلاصه و نتیجه‌گیری

فصل پنجم ـ بررسی نرم‌افزار (TUPAS) جهت تحلیل روسازی‌های انعطاف‌پذیر

مقدمه 

5-1- تئوری نرم‌افزار 

5-1-1- سیستم لایه‌ای 

5-1-2- برهم نهی بارها و تعیین پاسخ‌ها

5-2- نکات فنی

5-3- خلاصه و نتیجه‌گیری

فصل ششم ـ مقایسه‌ی عملکرد و نتایج حاصل از نرم‌افزارهای TUPAS و KENLAYER    

6-1- مقدمه

6-2- شرح چند مثال 

6-2-1- شرح مسئله با چرخ منفرد

6-2-2- شرح مسئله با چرخ چندگانه

6-3- حل چند مثال 

6-3-1- حل مسئله 3 لایه‌ای تحت بارگذاری تک چرخ 

6-3-2- حل مسئله 3 لایه‌ای تحت بارگذاری ناشی از یک محور سه گانه 

6-3-3- حل مسئله 3 لایه غیرخطی ناشی از بارگذاری تک چرخ 

6-4- آنالیز حساسیت

6-4-1- آنالیز خطی 

6-4-1-1- سیستم سه لایه‌ای 

6-4-1-2- تاثیر ضخامت لایه 

6-4-1-3- تاثیر مدول لایه‌ها 

6-4-2- آنالیز غیرخطی 

فصل هفتم ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری  

7-1- خلاصه 

7-2- نتیجه‌گیری 

7-3- پیشنهادات

منابع و مراجع

دانلود فایل

این محصول ارزشمند “تحقیق تحلیل روسازی انعطاف پذیر  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت مدیریت نگهداری پلهای بتنی

پاورپوینت مدیریت نگهداری پلهای بتنی

پاورپوینت-مدیریت-نگهداری-پلهای-بتنی

توضیحات:
پاورپوینت مدیریت نگهداری پلهای بتنی، در حجم 153 اسلاید.

بخشی از متن:
مديريت پل (BRIDGE MANAGEMENT SYSTEM) شامل كليه فعاليتهاي در طول عمر پل از مرحله طراحي و ساخت، نگهداري و  بازرسي و بالاخره تعويض جزئي و يا كلي سازه پل مي باشد و هدف از آن ، حفظ شرايط مطلوب پل ، سرويس دهي و امكان تردد و ترافيك روان است.

رئوس مطالب:
مقدمه
پل
مدیریت پل
فعالیت اصلی مدیریت نگهداری پل
عمر مفید اجزای مختلف پل
ساختار کلی نگهداری پلها
بازرسی پلها
گزینه های تعمیر، بهسازی ونگهداری پلها
نرم افزار ورود اطلاعات پلهای کشور (BMS )
ساختارکلی خرابی بتن پلها
انواع ترکها در یک سازه پل بتن مسلح
خرابیهای بتن
واکنش قليائی سيليسی (ASR )
حمله سولفاتی
کربناتاسیون بتن
خوردگی کلراید
بررسی واستخراج اطلاعات و مستندات
طرح ترميم و بهسازي
اجرای طرح ترمیم
آزمایشات کنترل کیفیت اجرا
دانلود فایل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *