خانه / علوم انسانی / معرفی بنای منارجنبان به زبان انگلیسی

معرفی بنای منارجنبان به زبان انگلیسی

دانلود رایگان معرفی بنای منارجنبان به زبان انگلیسی 

این محصول با ارزش “ معرفی بنای منارجنبان به زبان انگلیسی “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


This 12-page English pdf file includes some wonderful explanations about the most extraordinary monument in Iran, i.e. Menar Jonban or The Shaking Minarets ٰ The secrets of why the minarets shake are revealed in this file This file  contains some information such as the followings این فایل پی دی ۱۲ صفحه ای به زبان انگلیسی شامل توضیحاتی درمورد یکی از شگفت انگیزترین بناهای ایران یعنی منارجنبان اصفهان است.  در این فایل رازهای تکان خوردن و لرزش مناره ها توضیح داده شده است. این فایل حاوی مطالبی از قبیل زیر می باشد: architecture معماری این بنا several parts of this monument بخش های مختلف این بنا dark blue tile works کاشی کاری های سرمه ای رنگ این بنا wooden crossbars of the minaret چوب های صلیبی شکل داخل مناره ها the shrine of Amu Abdollah Karladani مقبره ی عمو عبدالله کارلادانی And many more و بسیاری از موارد دیگر   At the end, the list of references used is also available در پایان, لیستی از منابع استفاده شده موجود می باشد. شایان ذکر است که ترجمه ی کلیه ی لغات …

این محصول ارزشمند “معرفی بنای منارجنبان به زبان انگلیسی  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد ايروبيك

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 19   فهرست مطالب: "ايروبيك" چيست؟ ایروبیک و تاثیرات آن بر بدن مدت زمان انجام تمرینات ایروبیک ایروبیک چند نوبت و چه مدت؟ هدف از دست دادن وزن زیادی گرم کردن بدن پرورش اندام   ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد حداقل 12 دقيقه با حالت ريتميك و موزون. در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به استفاده از اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گردد. «ايروبيك» جزو فعاليت هوازي ( شدت تمرين بالاست و مدت تمرين پايين است.) از نظر پزشكي، اين ورزش سيستم قلب، عروق، تنفس را تعليم مي‌دهد و با سرعت و بازدهي بالا اكسيژن را مي‌گيرد و به قسمتهاي مختلف بدن مي‌دهد، تنفس يكنواخت از دهان و بيني توأم انجام مي‌شود و باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافي بدن خواهد شد. ايروبيك وسيله‌اي مؤثر براي جلوگيري از افسردگي، بي‌حوصلگي، بي‌تابي است، چون هو ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort