خانه / علوم انسانی / بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند

دانلود رایگان بازاریابی رابطه مند 

این محصول با ارزش “ بازاریابی رابطه مند “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

بازاریابی رابطه مند فرمت: ورد تعداد صفحات: 29         چکیده مقدمه جهان بینی بازاریابی رابطه‌مند تعریف و مفهوم بازاریابی رابطه‌مند  اجزا و عوامل بازاریابی رابطه‌مند  استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند تعریف بازاریابی داخلی  اهمیت بازاریابی داخلی  مدل های بازاریابی رابطه‌مند  1) مدل تاهیر رشید  2) مدل مورگان وهانت 3)مدل من سو و اسپیس   مزایای بازاریابی رابطه‌مند نتیجه گیری منابع و ماخذ …

این محصول ارزشمند “بازاریابی رابطه مند  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

نگاهی به بدیع در جلد سوم مثنوی 24 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 25   نگاهی به بدیع در جلد سوم مثنوی دیباچه مثنوی ، کتابی است تعلیمی و درسی در زمینه عرفان و اصول تصوف و اخلاق و معارف و … و مولانا بیشتر به خاطر همین کتاب شریف ، معروف شده است . مثنوی ، دریای ژرفی است که در آن می توان در آن غواصی کرد و به انواع لآلی و اقسام گوهر های معنوی دست یافت . بی گمان درخشان ترین کار حُسام الدین این بود که با لیاقت و درایتی کم نظیر توانست مولانا را از عالم جذبه و استغراق محض بدر آورد و وی را متوجه عالم تمکین نماید تا معارف و تجارب باطنی او که به اوج پختگی و زبدگی رسیده بود به ظهور رسد و چراغ راه علم بشریت شود . تکرار در مطالب مثنوی ، بسیار به چشم می خورد و این تکرار ها صورت تکرار دارد و در معنا تکرار نیست هر کدام از مطالب مکرر در مثنوی ، حاوی نکته ای تازه و نغز است . دیگر آنکه مثنوی ، سه نوع مخاطب دارد : عام ، خاص ، اخص . پاره ای از ابیات مثنوی ، متوجه عام مردم است گویی که مولانا در مجلس وعظ و خطابه حاضر شده و سخنانی در سطح افهام عموم و اذهان مردم ایراد می کند ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *