خانه / علوم انسانی / بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند

دانلود رایگان بازاریابی رابطه مند 

این محصول با ارزش “ بازاریابی رابطه مند “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


بازاریابی رابطه مند فرمت: ورد تعداد صفحات: ۲۹         چکیده مقدمه جهان بینی بازاریابی رابطه‌مند تعریف و مفهوم بازاریابی رابطه‌مند  اجزا و عوامل بازاریابی رابطه‌مند  استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند تعریف بازاریابی داخلی  اهمیت بازاریابی داخلی  مدل های بازاریابی رابطه‌مند  1) مدل تاهير رشید  2) مدل مورگان وهانت ۳)مدل من سو و اسپیس   مزایای بازاریابی رابطه‌مند نتیجه گیری منابع و ماخذ …

این محصول ارزشمند “بازاریابی رابطه مند  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

نقش خانواده بعنوان يك نظام اجتماعي در جامعه امروزي

نقش خانواده بعنوان يك نظام اجتماعي در جامعه امروزي 58 صفحه «ويليام جي. گود» بر اين نكته اصرار دارد كه افراد ممكن است در جامعه به گونه‌اي از وظايف خود شانه خالي كرده يا نقش خود را به سايرين محول نمايند، اما وظايف خانوادگي را نمي‌توان به ديگران سپرد، زيرا تعهدات ديگري در قبال تقاضاي خانواده پيش مي‌آيد. خانواده كه در حفظ آداب  و سنن فرهنگي و انتقال آن به نسلهاي آينده دارد، فرهنگ را زنده نگه مي‌دارد. بنابراين خانواده را از پاره‌اي جهات مي توان نماينده جامعه دانست و ناتواني خانواده در اجراي كامل كاركردهايش گوياي اين واقعيت است كه جامعه نيز به هدفهاي خود نخواهد رسيد، زيرا هر جامعه‌اي كوشش دارد تا نسلهايي بالنده و متفكر در خود پرورش دهد و هستة اين بالندگي در دورن خانواده شكوفا مي‌شود. (گود، 1352: ص 22). عناصر اصلي خانواده هم مسؤول جامعه پذيي فرزندان هستند و هم بايد در خارج از خانواده بر آنها نظارت داشته باشند. روابط ناشي از نقش نه تنها در موارد مشخص نظير فوت يا گرفتاري و مسايل يكي از آنها تغيير مي كند، بلكه در سراسر دوران زندگي خانوادگي ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort