خانه / فنی و مهندسی / دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید

دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید

دانلود رایگان دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید 

این محصول با ارزش “ دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید بتن انتقال دهنده نور بتن انتقال دهنده نور با نام تجاری ™ Litracon  محصول نسبتا جدیدی است که در سال 2004 توسط یک معمار 27 ساله مجارستانی به نام آرن لوسونزی ابداع گردید. این محصول با ترکیب 96% بتن معمولی و 4% فیبرهای نوری محصولی منحصر به فرد را برای هزاره جدید به ارمغان آورده است.  هم اکنون بتن لیتراکن با دانسیته 2400-2100 کیلو گرم بر متر مکعب ، مقاومت فشاری 50 نیوتن بر میلیمتر مربع و مقاومت کششی 7 نیوتن بر میلیمتر مربع  در سه رنگ خاکستری، سیاه و یا سفید و با ابعاد استاندارد 300*600 میلیمتر و با ضخامت 500-25 میلیمتر تولید میگردد. ازنظر تئوری فیبرهای به کار رفته در لیتراکن قادر به انتقال نور در بتنی به ضخامت 20 متر می باشد. همچنین استفاده از فیبر نوری در اجزای باربر سازه ای بدون تاثیر منفی در مقاومت بالای فشاری و کششی آن می تواند اثری خوب با ایجاد فضاهایی روشن و جذاب داشته باشد. و … در 47 اسلاید قابل ویرایش …

این محصول ارزشمند “دانلود پاورپوینت رشته عمران با عنوان مواد و مصالح ساختمانی جدید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان

فرمت : WORD                                                     تعداد صفحه :63   ترويج وفاداري به مشتري: همگام با ابزارهاي جديدي كه در بازاريابي طراحي شده تا بتوان بين رقبا بازار را تصاحب كرد بهتر است احتمال اين را بدهيد كه برخي از اين ابزراها نيز در دست رقيب شماست. در حالي كه نشسته ايد و داريد براي يك نبرد فاتحانه و هيجان انگيز نقشه مي كشيد، آنها نيز ممكن است همين كار را با مشتريانتان بكنند. در طول تاريخ ارتش هاي زيادي وجود داشتند كه به كشورهاي بيگانه حمله كردند تا مردم را از خانه هايشان بدون هيچ دفاعي بيرون كنند و سرزمينشان را فتح كنند اما در نهايت غلبه بر دشمن ولي در عوض بر جاي گذاشتن تلي از اجساد در راه بازگشت، بسيار مسخره است. بازاريابان امروزي نيز از اين قاعده مستثني نيستند. چرا ميليونها دلار خرج مي ‎ شود تا مشتري جديد جلب كنيم در حالي كه اجازه مي ‎ دهيم مشتري فعلي از دست برود؟ اجازه بدهيد مثالي بزنم: فرض كنيد شما 20 سهم داريد و تلاش مي ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *