خانه / علوم انسانی / مقاله در مورد مديريت استراتژيك

مقاله در مورد مديريت استراتژيك

دانلود رایگان مقاله در مورد مديريت استراتژيك 

این محصول با ارزش “ مقاله در مورد مديريت استراتژيك “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :۱۹   فهرست:   چكيده ۱- مقدمه ۲- تعريف استراتژي و مديريت استراتژيك ۲-۱- استراتژي ۲-۲- مديريت استراتژيك ۳- ضرورت استفاده از مديريت استراتژيك ۴- مزاياي مديريت استراتژيك ۵- فرآيند مديريت استراتژيك ۵-۱- تحليل وضعيت ۵-۲- تدوين استراتژي ۵-۳- اجراي استراتژي ۵-۴- ارزيابي استراتژي ۶- موانع و مشكلات طراحي برنامه‌هاي استراتژيك ۷- بررسي موانع اجراي برنامه‌هاي استراتژيك خطاي مرگبار شماره ۳- مشتريان و كاركنان، استراتژي‌ها را به طور كامل در نيافته‌اند خطاي مرگبار شماره ۴ – مسئوليت اشخاص در زمينه اجراي تغييرات نامشخص است خطاي مرگبار ۵- مدير عامل و مديران ارشد به هنگام شروع اجرا، از صحنه خارج مي‌شوند خطاي مرگبار ۶- عدم تشخيص موانع خطاي مرگبار ۷- فراموش كردن كسب و كار مراجع   اين مقاله به صورت خلاصه مديريت استراتژيك و ضرورت و موانع بكارگيري آن را در سازمان‌ها مورد بررسي قرار مي‌دهد. تعريف استراتژي و مديريت استراتژيك، ضرورت استفاده از مديريت استراتژيك، …

این محصول ارزشمند “مقاله در مورد مديريت استراتژيك  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

تحقیق در مورد ايروبيك

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 19   فهرست مطالب: "ايروبيك" چيست؟ ایروبیک و تاثیرات آن بر بدن مدت زمان انجام تمرینات ایروبیک ایروبیک چند نوبت و چه مدت؟ هدف از دست دادن وزن زیادی گرم کردن بدن پرورش اندام   ايروبيك يعني فعاليتي كه عضلات بزرگ را به كار مي‌گيرد حداقل 12 دقيقه با حالت ريتميك و موزون. در شرايطي كه سرعت و شدت تمرين قابل تحمل است و نياز بدن به استفاده از اكسيژن براي مدتي افزايش مي‌يابد، اين فعاليت انجام مي‌گردد. «ايروبيك» جزو فعاليت هوازي ( شدت تمرين بالاست و مدت تمرين پايين است.) از نظر پزشكي، اين ورزش سيستم قلب، عروق، تنفس را تعليم مي‌دهد و با سرعت و بازدهي بالا اكسيژن را مي‌گيرد و به قسمتهاي مختلف بدن مي‌دهد، تنفس يكنواخت از دهان و بيني توأم انجام مي‌شود و باعث تبادل اكسيژن و دي اكسيد كربن، كنترل قند خون، كنترل فشار خون و كم كردن وزن اضافي بدن خواهد شد. ايروبيك وسيله‌اي مؤثر براي جلوگيري از افسردگي، بي‌حوصلگي، بي‌تابي است، چون هو ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort