خانه / علوم انسانی / بورس به زبان ساده

بورس به زبان ساده

دانلود رایگان بورس به زبان ساده 

این محصول با ارزش “ بورس به زبان ساده “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


بورس به زبان ساده ۳۸ صفحه امروزه بحث توسعه صنعتي كشور سبب افزايش واحدهاي توليدي و خدماتي و صنايع مختلف شده است. بسياري از اين شركت‏ها براي تامين مالي طرح‏ها و پروژه‏هاي توسعه‏ اي خود به حضور در بازار سرمايه تمايل دارند، از اين رو افزايش تعداد سهامداران در كشور را شاهديم. سهامداران جديد يا با مراجعه به كارگزاران بورس اوراق بهادار به خريد سهام اقدام مي‏كنند و يا از طريق اعطاي شركت سهامي به كاركنان، شركت‏هاي تابعه و گروه تعدادي از سهام شركت را مالك مي‏شوند. با توجه به افزايش هر دو گروه از سهامداران مذكور و از سويي تمايل بسياري از مردم براي سرمايه‏ گذاري در بازار سرمايه، آشنايي سهامداران و علاقه ‏مندان به حضور در اين بازار با مفاهيم پايه‏اي آن ضروري به نظر مي‏رسد. در اين تحقيق سعي شده است ضمن بيان تاريخچه مختصري از بورس اوراق بهادار تهران، مفاهيمي از قبيل بازار سرمايه، كارگزاران بورس اوراق بهادار، سبد سهام، زمان خريد و فروش سهام، روش‏هاي تجزيه و تحليل قيمت سهام و ريسك سهام گردآوري شود. همچنين در انتهاي پژوهش بعضي از سايت‏هاي مرتبط …

این محصول ارزشمند “بورس به زبان ساده  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد وفاداري و رضايت مندي مشتريان با فرمت ورد

فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات: 60 مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن پایان نامه ارشد و دکتری همراه با منبع نویسی داخل متن پیشینه تحقیق کامل: خارجی و داخلی منابع فارسی کامل منابع انگلیسی کامل ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی ظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.   مقدمه 16 2-1- بخش اول: مفاهيم مشتري، بازاريابي و وفاداري مشتري . 17 2-1-1- مشتري . 17 2-1-1-1 مشتري مداري . 17 2-1-1-2- انتظارات مشتري . 18 2-1-2- خدمات .. 19 2-1-2-1- تفاوت‌هاي خدمات با کالا . 20 2-1-3-بازاريابي . 21 الف: نيازها و خواسته‌ها 22 ب: مبـادلـه 22 2-1-4- بازاريابي داخلي . 23 2-1-4-1- بازاريابي داخلي در بيمه 24 2-1-4-2-گامهاي بازاريابي داخلي . 25 2-1-5- پيدايش آميخته بازاريابي . 26 2-1-5-1-  آميخته بازاريابي p 4 . 26 الف) محصول . 27 ج) مكان . 27 د) ترفيع . 28 2-1-6- الگوي c 4 بازاريابي . 28 2-1-7-  اﻟﮕﻮي ﻣﺪيريت ﻣﻨﺴﺠﻢ ﺧﺪﻣﺎت .. 31 2-1-7-1- اﺟﺰاي ﻣﺤﺼﻮل . 31 2 -1-7-2- ﻣﻜﺎ ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort