خانه / علوم انسانی / مشکلات و راه کارهای ادبيات و زبان فارسی در مقطع متوسطه

مشکلات و راه کارهای ادبيات و زبان فارسی در مقطع متوسطه

دانلود رایگان مشکلات و راه کارهای ادبيات و زبان فارسی در مقطع متوسطه 

این محصول با ارزش “ مشکلات و راه کارهای ادبيات و زبان فارسی در مقطع متوسطه “را از یاهو فایل دانلود نمایید.


گرد آوری در ۳۵ صفحه با فرمت ورد قابل ویرایش چکیده :  دبیران زبان فارسی ، هنگام آموزش این درس در مقطع متوسطه ، با مشکلاتی از جمله ، حجم زیاد کتاب ، کابردی نبودن آموزش ها ، نبود فرصت کافی برای پرداختن به املا و روخوانی ، وجود یک کتاب با محتوای یکسان در همه رشته ها و ناهماهنگی بین مطالب کتاب های زبان فارسی ۱و۲و۳ روبه رو هستند. یافتن راه کارهای مناسب برای این مشکلات ، می تواند در آموزش زبان فارسی تاثیر گذار باشد. واژه های کلیدی: زبان فارسی ۱و۲و۳ ، حجم کتاب ها ، کاربرد آموزش ها ، املا ، روخوانی، ناهماهنگی مطالب، بیاموزیم ، حروف پیوند ، گروه اسمی ، برخوردار بودن ، متمم،زبان علمی و ادبی، روش تحقیق ، انواع اضافه ، قواعد ترکیب ، حذف مقدمه    زبان فارسی ، آیینه فرهنگ و هویت ملی ما ایرانیان است این زبان ، در گذر زمان فراز و نشیب های زیادی را طی کرده ، اما همچنان جاودان مانده است. در دوره های معاصر ، به دلیل گسترش ارتباطات ، پیشرفت های صنعتی و هجوم واژه های بیگانه ، این زبان بیش از هر دوره ی دیگر در معرض خطر قرار گرفته است. یکی از نهادهایی که بیش از حد هر نهاد دیگری می تواند …

این محصول ارزشمند “مشکلات و راه کارهای ادبيات و زبان فارسی در مقطع متوسطه  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

تعريف Mission و Vission و تفاوت آنها

تعریف Mission و Vission و تفاوت آنها   فهرست مطالب: چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ ۱.  ایجاد چشم انداز: ۲- تبیین چشم انداز: ۳- الگوسازی چشم انداز: پیامدهای چشم انداز فواید طراحی چشم انداز مناسب و اثربخش رهبران کارآفرین مأموریت چشم انداز (VISION) ماموریت (Mission) جمع بندی   چشم انداز چیست، مأموریت چیست؟ بعضی از سازمان‌ها اول وضع موجود را نگاه می‌کنند بعد آینده را طراحی می‌کنند و سپس تحلیل شکاف  می‌کنند  اصالت را به وضع موجود داده و  تأثیر گذشته بر آینده را تحلیل می‌کنند اما دسته دوم شرکت‌هایی هستند که اول وضع آینده را طراحی می‌کنند بعد وضع فعلی را بررسی می‌کنند بعد تحلیل شکاف صورت می‌گیرد این‌گونه سازمان‌ها اصالت را به وضع آینده می‌دهند. این‌گونه سازمان‌ها وضع موجود را عوض می‌کنند که به آن تغییر تحول‌آفرین گفته می‌شود. حیطه بحث مدیریت استراتژیک رهبری تحول‌آفرین است و چشم انداز دیدگاهی است که نسبت به سازمان در آینده داریم. به منظور دستیابی به رهبری تحول‌آفرین مراحل ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

porno video Pendik escort maltepe escort porno izle bursa escort kurtkoy escort