خانه / علوم انسانی / مقاله در مورد مدیریت علمی تیلور

مقاله در مورد مدیریت علمی تیلور

دانلود رایگان مقاله در مورد مدیریت علمی تیلور 

این محصول با ارزش “ مقاله در مورد مدیریت علمی تیلور “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

لینک خرید و دانلود در پایین صفحه فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات :19   فهرست:   تعریف هدف نظریه عمومی سیستم ها خصایص سیستم ها تعامل کلیت هدفداشتن اجزاء سیستم شامل   خصوصیات سیستم رابطه بین مدیریت ها فرهنگ داده ویژگی مستند سازی مخازن داده ها قبل از مراحل ایجاد سیستم مدلسازی نموداری هموار سازی سطح بندی DFD استفاده از مدل مدلهای ریاضی مدل های آنالوگ متدلوژیهای طراحی متدلوژیهای الگوساز   مدیریت علمی تیلور بر 7 اصل استوار بود اصول بر مبنای علمی حرف اول تیلور بود. او گفت کار تخصصی انجام دهید و به ازا کار بیشتر  پاداش ایراد: تیلور آدمها را ماشین فرض کرد. برای رفع این ایراد ؟؟ نئوکلاسیک بوجود آمد. مشکلات این مکتب این بود که اجزا هر کدام به سمت خودش می رفت مثلا اگر شهرداری، دانشگاه،‌ بیمارستان و … را در نظر بگیرم هر کدام کار خود را میکرد بری رفع این کمبود تفکر سیستمی نیاز داریم. این تفکر می خواهد: اجزا را طوری کنار هم بچیند که آنچه قرار حاصل شود به بهترین وجه باشدعلم سیستم ها را دانشمندی بنام تعریف: سیستم …

این محصول ارزشمند “مقاله در مورد مدیریت علمی تیلور  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: yahoo-file.ir

مطلب پیشنهادی

پاورپوینت درباره مبانی سازماندهی

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 22 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایین صفحه     •ساختار سازماني چهارچوب روابط حاكم بر مشاغل، سيستم ها و فرايندهاي عملياتي و افراد و گروههايي است كــه بــراي نيل به هــدف تـلاش مي كنند. آن مجموعه راههايي است كه كار را به وظايف مشخص تقسيم مي كند و هماهنگي ميان آنها را فراهم مي كند . ساختــار، توزيــع قــدرت در سازمان را نشــان مي دهد و صرفاً يك سازوكار هماهنگي نيست بلكه فرايندهاي سازماني را تحت تأثير قرار مي دهد. ساختار سازماني به الگوهاي روابط دروني سازمان، اختيــار و ارتباطات دلالت دارد و روابط گزارش دهي، كانالهاي ارتباط رسمي، تعيين مسئوليت و تفويض اختيار تصميم گيري را روشن مي‌سازد. •بــوسيله ساختار سازماني عمليات و فـعاليتـهاي داخل سازمان ، آرايش مي يابد و خطوط مسئوليت واختيار مشخص مي شود. ساختار به مديران نشان مي‌دهد كه مسؤول سرپرستي چه كس ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *