خانه / عمومی و آزاد / ۸۰۸ – پاورپوینت آماده: بررسی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان – ۲۸ اسلاید

۸۰۸ – پاورپوینت آماده: بررسی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان – ۲۸ اسلاید

دانلود رایگان ۸۰۸ – پاورپوینت آماده: بررسی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان – ۲۸ اسلاید ، مقاله ، تحقیق 

این محصول با ارزش “ ۸۰۸ – پاورپوینت آماده: بررسی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان – ۲۸ اسلاید “را از یاهو فایل دانلود نمایید.

                  فهرست   عصر جامعه دانش پایه و انقلاب نوین آموزشی موانع و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان تجربه بنیاد دانش وهنر الگوی پیشنهادی عصر دیجیتال: عصر جامعه دانش پایه وقوع ” پدیده شبکه“ متحول شدن عمیق، وسیع و پیگیر کلیه شئون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی: تحولی عمیقتر از پیدایش صنعت چاپ، ماشین بخار، برق ابزاری برابرساز، و توانمندکننده. حق دسترسی به سپهر اطلاعاتی (Cyber Space) باید در اعلامیه حقوق بشر گنجانده شود. (یونسکو) – جهاد ملی با آسیب دیدگی کودکان:  کودک آزاری، زن آزاری، منازعات خانوادگی – آموزش عمومی، آموزش معلمین، مدیران، کودکان و اولیا در زمینه آسیب دیدگی – تشویق پژوهشهای علوم اجتماعی-سیاسی، روانشناسی،  آسیب شناسی، مردم شناسی و تعلیم و تربیت – تبدیل آسیب دیدگی به خلاقیت: بالا رفتن آگاهی آسیب دیده از جراحات روحی- روانی و سعی در خویشتن داری، مسئولیت پذیری و شناخت و درک این جراحات بجای پرخاشجویی یا مظلوم گرایی امکان ترمیم زخمهای درونی را از طریق خلاقیتهای علمی،فنی، فرهن …

این محصول ارزشمند “۸۰۸ – پاورپوینت آماده: بررسی فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی و راهکارهای رشد خلاقیت کودکان و جوانان – ۲۸ اسلاید  “توسط پورتال  یاهو فایل  جمع آوری و برای فروش قرار داده شده است.

نظرات خود را در قسمت درج نظر ثبت کنید

منبع: یاهو فایل

مطلب پیشنهادی

مقاله درباره تاثير ناسيوناليسم بر شاعران و نويسندگان ايران زمين

لينک پرداخت و دانلود *پايين مطلب*    فرمت فايل:Word (قابل ويرايش و آماده پرينت)    تعدادصفحه:9 فهرست: شاعر اجتماعي كيست؟ تاثير ناسيوناليسم بر نوسيندگان ايراني     (( تفكر هرگز يك فعاليت جدابافته و بدور از تاثيرهاي زندگي گروهي نيست. از همين روي ، تفكر را بايد در چهارچوب زمينه اجتماعي اش در نظر گرفت. ))                                                                                                                 ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *